Beleid | Strategie | Uitvoering
C/O/m en
Not Sales Driven Organisaties
C/O/m bij
Veranderingsprocessen

Communicatie met C/O/m

Een centrale managementaak
C/O/m heeft de overtuiging dat organisaties die succesvol willen zijn of blijven anders moeten omgaan met hun relatiegroepen. Meer en meer zullen zij verantwoording moeten afleggen over hun functioneren en zelfs over hun bijdrage aan de samenleving. Dat vereist enerzijds een verandering in mentaliteit en ethiek. Anderzijds is er een wezenlijke herziening nodig van de manier waarop organisaties communiceren - intern zowel als extern. Communicatie moet veel meer worden opgevat als een centrale managementtaak. C/O/m kan daarbij op verschillende manieren een regisserende of faciliterende rol spelen.

1 C/O/m als adviseur van het bestuur of directie Voor het (mede) formuleren en implementeren van communicatie als beleidsinstrument of managementtool en het ontwikkelen van het communicatiebeleid.

2 C/O/m als onderdeel van het management Voor het managen of regisseren van communicatieprocessen en informatiestromen

3 C/O/m als coach/coördinator Voor het aansturen en begeleiden van verantwoordelijke mensen in uw organisatie